Regulamin, polityka sprzedaży,
polityka zwrotów i reklamacji
oraz polityka prywatności

Niniejszy regulamin (dalej: „regulamin”) i polityka sprzedaży i zwrotów określa zasady i warunki świadczenia oraz korzystania z usług drogą elektroniczną za pomocą serwisu “https://strefastrzelca.pl”, zwanym dalej „Platformą”, a w szczególności zasady i warunki zakupu, dostarczania i zwrotu produktów.

§1.

Usługodawca

Platforma jest udostępniona przez Digipax Sp. z o.o., UL. Hoża 86 lok. 410, 00-682 WARSZAWA, NIP: 7011062480, zwanym dalej Usługodawcą.

§2.

Zakres świadczonych usług

2.1 Usługi świadczone przez Usługodawcę za pośrednictwem platformy obejmują:

a) informowanie użytkowników o ofercie usługodawcy;
b) umożliwienie użytkownikom składania oraz opłacenia zamówień online;
c) umożliwienie użytkownikom rejestracji konta umożliwienie użytkownikom dostępu do konta;
d) umożliwienie użytkownikom korzystania z systemu rabatowego;
e) umożliwienie śledzenia statusu realizacji zamówienia za pomocą wiadomości e-mail oraz za pomocą informacji umieszczonej w platformie;
f) umożliwienie użytkownikom, którzy zakupili produkt szkolenia video, jego emisję.

2.2 Usługi przeznaczone są dla wszystkich użytkowników sieci internet, z zastrzeżeniem, że usługi, o których mowa w §2 punkty b, c, d, e i f przeznaczone są dla osób fizycznych posiadających pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych (w tym osoby między 13-tym a 18-tym rokiem życia, nie ubezwłasnowolnione całkowicie), mogą korzystać z usług, o których mowa w §2 punkty b, c, d, e i f, wyłącznie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego (np. Rodzica).

2.3 Usługi, o których mowa w §2 punkt a regulaminu, świadczone są nieodpłatnie. Złożenie zamówienia za pomocą usługi wiąże się z obowiązkiem zapłaty zgodnie z informacjami zamieszczonymi w platformie.

§3.

Używanie treści

3.1 Usługi, o których mowa w §2 punkty: c, e oraz f regulaminu, świadczone są dla maksymalnie dwóch urządzeń z których łączy się użytkownik do platformy Usługodawcy. Próba uruchomienia w/w usług dla trzeciego urządzenia nie jest możliwa. W przypadku, gdyby użytkownik stracił dostęp do obydwu urządzeń na których pierwotnie uruchomił w/w usługi, wówczas użytkownik powinien wysłać zgłoszenie kanałem e-mail na adres kontakt@strefastrzelca.pl z informacją opisującą sytuację i wskazaniem, które urządzenia powinny zostać deaktywowane z konta użytkownika, aby możliwe było uruchomienie usługi na nowym urządzeniu.

3.2 Jako urządzenie Platforma traktuje parę: przeglądarka internetowa i urządzenie. Przykładowo jeżeli użytkownik zaloguje się ze swojego komputera z przeglądarki Google Chrome, a następnie zaloguje się z telefonu za pomocą przeglądarki Safari to automatycznie zarejestruje w ten sposób w Platformie dwa urządzenia na swoim koncie, z których może korzystać w sposób swobodny. W opisanej sytuacji, jeżeli użytkownik będzie w kolejnym kroku próbował zalogować się z telefonu przy użyciu przeglądarki Google Chrome, Platforma potraktuje ten fakt jako próba zalogowania się z kolejnego urządzenia – trzeciego i akcja logowania się zostanie przez Platformę zablokowana.

3.2 Treści dostępne na platformie mogą być stosowane wyłącznie przez uprawnionych użytkowników i wyłącznie w celach osobistego użytku.

3.3 Użytkownicy są zobowiązani do nieprzekazywania, nieudostępniania ani niewykorzystywania materiałów szkoleniowych zawartych na Platformie dla użytkowników trzecich lub na platformy trzecie bez pisemnej zgody właścicieli Platformy.

§4.

Ograniczenie odpowiedzialności

4.1 Platforma oraz jej właściciele, współpracownicy i partnerzy nie ponoszą odpowiedzialności za decyzje podejmowane przez użytkowników na podstawie informacji zawartych w szkoleniach oraz za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z tych decyzji.

4.2 Informacje prezentowane w materiałach szkoleniowych służą wyłącznie celom informacyjnym i nie mogą być traktowane jako porady zawodowe, prawne, finansowe ani inne.

4.3 Platforma ani jej twórcy nie mogą być pociągnięci do odpowiedzialności za jakiekolwiek działania lub zaniechania użytkowników wynikające z użycia informacji zawartych na platformie. Użytkownicy korzystają z platformy na własne ryzyko.

4.4 Żadne informacje zawarte na Platformie nie stanowią rekomendacji ani nakazu działania.

4.5 Użytkownicy przyjmują na siebie pełną odpowiedzialność za skutki swoich działań, które podjęli na podstawie informacji uzyskanych z platformy.

§5

Składanie zamówień i aktywacja zakupionych usług

5.1 Zapłata za zamówienie może być zrealizowana wyłącznie za pomocą płatności online.

5.2 Operatorem płatności online jest mBank S.A.. Przy wykorzystaniu systemu Paynow.

5.3 Zamówienia mogą składać zarówno użytkownicy posiadający konto, jak i nieposiadający konta, jednakże warunkiem złożenia zamówienia jest podanie adresu e-mail.

5.4 W przypadku składania zamówienia przez osobę nieposiadającą konta, konto zostanie stworzone automatycznie.

5.5 Udział w systemie rabatów wymaga rejestracji konta.

5.6 Po opłaceniu zamówienia platforma generuje dokument sprzedaży i umożliwia jego pobranie.

5.7 Aktywacja zakupionej usługi następuje natychmiast po opłaceniu transakcji, a zakupiona usługa jest dostępna w zakładce “Twoje szkolenia”.

§6.

Konto użytkownika

6.1 Rejestracja konta dokonywana jest online, automatycznie podczas procesu składania zamówienia.

6.2 Formularz rejestracyjny / zamówienia wymaga podania adresu poczty elektronicznej (e-mail), kraju pochodzenia, kodu pocztowego, numeru telefonu oraz akceptacji niniejszego regulaminu.

6.3 Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego / zamówienia przez użytkownika usługodawca, na podany przez użytkownika adres poczty elektronicznej, przesyła potwierdzenie dokonania rejestracji i utworzenia konta. Konto staje się aktywne, a użytkownik automatycznie zalogowany od razu po wysłaniu formularza zamówienia.

6.4 Dostęp do konta możliwy jest po podaniu przez użytkownika adresu poczty elektronicznej oraz hasła.

6.5 Hasło ma charakter poufny. Usługodawca informuje, że udostępnianie przez użytkownika hasła osobom trzecim może wiązać się z zagrożeniem dla prywatności lub innych prawnie chronionych interesów użytkownika.

6.6 Konto użytkownika umożliwia: Wzięcie udziału w systemie rabatów; śledzenie statusu zamówienia w platformie oraz otrzymywanie informacji o statusie zamówienia na adres poczty elektronicznej skojarzonej z kontem użytkownika; przechowywanie historii zamówień; opcję resetu hasła; odtwarzanie / emisję zakupionych szkoleń video.

§7.

System rabatowy

7. 1Usługodawca oferuje możliwość udziału w systemie rabatowym. System rabatowy polega na możliwości uzyskania kodu rabatowego, który zmniejsza wartość zamówienia.

§8.

Okres obowiązywania umowy

8.1 Użytkownik może korzystać z usług lub zrezygnować z nich w każdym czasie. Umowa o świadczenie usług związanych z kontem jest zawierana na czas nieoznaczony z chwilą rejestracji konta. Rezygnacja z usług może nastąpić poprzez wysłanie wiadomości e-mail z taką prośbą na adres kontakt@strefastrzelca.pl.

§9.

Ochrona danych osobowych

9.1 Administratorem danych osobowych użytkowników jest Digipax Sp. z o.o., UL. Hoża 86 lok. 410, 00-682 WARSZAWA, NIP: 7011062480.
Kontakt w sprawie ochrony danych osobowych: kontakt@strefastrzelca.pl, telefon: 606459291.

9.2 Zasady ochrony prywatności użytkowników opisane są w dokumencie „polityka prywatności”, dostępnym w platformie.

§10.

Prawo odstąpienia od Umowy i polityka zwrotu towarów

10.1. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy o świadczenie usług zawartej na odległość w ramach Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy. Po upływie tego terminu Klient traci prawo do odstąpienia od umowy.

10.2. Usługodawca informuje, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 683 – dalej jako „Ustawa o prawach konsumenta”), w szczególności umów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy oraz umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

10.3. Klient będący konsumentem może wykonać prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 8.1 z wykorzystaniem formularza o którym mowa w Załączniku nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta lub w innej wybranej przez siebie formie. W takiej sytuacji, Usługodawca jest zobowiązany do przesłania Klientowi będącemu konsumentem wiadomości potwierdzającej otrzymanie przez Usługodawcę oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres/telefon z którego otrzymał powołane oświadczenie. O zachowaniu terminu odstąpienia decyduje data stempla pocztowego. Adres Usługodawcy, na który należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu został wskazany w pkt 1.1.

10.4. W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy Usługodawca zwróci wszystkie otrzymane od Klienta płatności. Zwrot wpłaconej kwoty następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pieniądze podlegają zwrotowi przelewem na konto, z którego dokonywana była płatność lub na konto wskazane przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy.

10.5. Postanowienia niniejszego rozdziału nie mają zastosowania do Klientów niebędących konsumentami.

§11.

Pozostałe informacje

11.1 Usługodawca zastrzega sobie możliwość zmian niniejszego regulaminu, dlatego użytkownik powinien się z nim zapoznać przed każdorazowym dokonaniem zakupu. Dokonanie zakupu jest jednoznaczne z zapoznaniem się z regulaminem i jego akceptacją. Usługodawca zastrzega sobie możliwość braku niektórych pokazanych pozycji.

11.2 W przypadku gdy użytkownik zamówi pozycje, które będą niedostępne lub usługodawca nie będzie w stanie ich dostarczyć użytkownikowi, takie zamówienie zostanie przez sprzedawcę anulowane a wpłacone środki zostaną użytkownikowi zwrócone.

11.3 Korzystając z Platformy, użytkownicy potwierdzają, że zapoznali się z treścią niniejszego regulaminu, zrozumieli jego postanowienia i zobowiązują się do jego przestrzegania.

Polityka prywatności i ochrony danych osobowych

Niniejszy dokument (“polityka prywatności“) zawiera informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez Digipax Sp. z o.o., UL. Hoża 86 lok. 410, 00-682 WARSZAWA, NIP: 7011062480, a w szczególności.:

określa rodzaje danych osobowych, które są gromadzone; wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego są gromadzone i wykorzystywane twoje dane osobowe; wyjaśnia, kiedy i dlaczego dane to mogą zostać udostępnione dla innych podmiotów; wyjaśnia prawa i możliwości, które posiada użytkownika w odniesieniu do danych osobowych.

§1.

Administrator danych osobowych

Administratorem danych osobowych użytkowników usługi internetowej, udostępnionej pod adresem “https://strefastrzelca.pl” jest Digipax Sp. z o.o., ul. Hoża 86 lok. 410, 00-682 WARSZAWA, NIP: 7011062480. Kontakt email: kontakt@strefastrzelca.pl, telefon: 606459291.

§2.

Zakres gromadzonych danych

Podczas korzystania przez użytkownika z usługi zbierane są i zapisywane informacje podawane w formularzu rejestracji konta oraz zamówienia, adres ip użytkownika oraz informacje zawarte w plikach cookies.

§3.

Cel przetwarzania danych

W celu umożliwienia świadczenia za pośrednictwem platformy usług drogą elektroniczną w zakresie, opisanym w regulaminie usługi, w tym w celu zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usługi konta na platformie (art. 6 ust. 1 lit. B rodo).

Do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez usługodawcę, takich jak kontakt oraz realizacja zamówienia składanego przez użytkownika, a także w celu administrowania (zarządzania) platformą, ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami oraz w celach analitycznych i statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. F rodo).

W celu wykonania obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. C rodo), w zakresie przechowywania dokumentacji finansowej.

§4.

Udostępnianie danych dla podmiotów trzecich

W przypadku gdy jest to niezbędne do realizacji celów, w których dane są przetwarzane, mogą one zostać przekazane do: Podmiotów uprawnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa.

Podmiotów przetwarzającym dane osobowe na zlecenie usługodawcy, tj. Firmom świadczącym na rzecz usługodawcy określone usługi, z których wykonaniem wiąże się przetwarzanie danych osobowych. Np. Podmiotom obsługującym systemy informatyczne lub udostępniającym narzędzia teleinformatyczne, a także podmiotom świadczącym obsługę płatności online.

§5.

Okres przechowywania danych

Dane osobowe są przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, dla których dane zostały zebrane i w których są przetwarzane. W uzasadnionych przypadkach dane osobowe mogą być przechowywane tak długo, jak jest to niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionych interesów usługodawcy, takich jak dochodzenie roszczeń czy obrona przed roszczeniami. Jeżeli podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi zgoda, dane będą przechowywane do czasu zakończenia realizacji celu, którego dotyczyła, ale nie dłużej niż do momentu jej wycofania.

§6.

Prawa użytkownika

Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody, użytkownika może wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które zostało dokonane na jej podstawie do chwili jej wycofania.

Użytkownik może zażądać dostępu do swoich danych osobowych i uzyskać ich kopię.

Użytkownik może skorzystać z prawa do przenoszenia swoich danych osobowych.

Użytkownik może zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeżeli są one niepoprawne lub niekompletne.

W związku ze swoją szczególną sytuacją, użytkownik może wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli są one przetwarzane powołując się na uzasadniony prawnie interes usługodawcy.

W przypadkach określonych prawem – np. Jeśli dane użytkownika są nieaktualne, zbędne, przetwarzane niezgodnie z prawem, a także jeżeli zgoda została wycofana na ich przetwarzanie (w przypadku gdy zgoda była podstawą takiego przetwarzania) lub użytkownik skutecznie wniósł sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych – użytkownik może zażądać usunięcia swoich danych osobowych. Użytkownik może żądać ograniczenia przetwarzania danych.

W celu skorzystania z powyższych uprawnień należy skontaktować się korespondencyjnie z usługodawcą pod adres podany w nagłówku strony.

W każdym przypadku, w którym użytkownik uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rodo, ma prawo wniesienia skargi do prezesa urzędu ochrony danych osobowych.

§9.

Dobrowolność podania danych

Podanie danych przez użytkownika w każdym przypadku jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi jednakże realizację przez usługodawcę celów, w jakich dane są zbierane, w szczególności zaś uniemożliwi zawarcie umowy i/lub realizację usług.

§10.

Pliki cookies

Platforma korzysta z plików cookies. Pliki „cookies” (tzw. „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe, nazywane ciasteczkami (z ang. Cookie – ciastko), wysyłane przez serwis internetowy, który odwiedzamy i zapisywane na urządzeniu końcowym (komputerze, laptopie, smartfonie), z którego użytkownik korzysta podczas przeglądania stron internetowych. Dzięki plikom „cookies” korzystanie ze stron internetowych jest łatwiejsze i przyjemniejsze a ich zawartość – teksty, zdjęcia, ankiety, sondy, ale również reklamy – są lepiej dopasowane do oczekiwań i preferencji każdego użytkownika internetu. Użytkownik ma możliwość samodzielnego zarządzania plikami „cookies” poprzez: A) zaakceptowanie obsługi „cookies”, co pozwoli na pełne korzystanie z opcji oferowanych przez witryny internetowe, b) zarządzania plikami „cookies” na poziomie pojedynczych, wybranych przez siebie witryn, c) określenia ustawień dla różnych typów plików „cookies”, na przykład akceptowania plików trwałych jako sesyjnych itp., d) blokowania lub usuwania plików „cookies”. Platforma korzysta z google analytics zapewnianego przez google llc, 1600 amphitheatre parkway, mountain view, ca 94043, usa. Działania w tym zakresie polegają na tworzeniu statystyk i ich analizie w celu optymalizacji witryny internetowej. Google analytics w sposób automatyczny gromadzi informacje o korzystaniu przez użytkownika z tej strony internetowej, a zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwerów w stanach zjednoczonych i tam przechowywane. Z uwagi na to, że google llc posiada siedzibą w usa i wykorzystuje infrastrukturę techniczną znajdującą się w usa, przystąpił do programu eu-us-privacy shield w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych wymaganego przez przepisu europejskie. W ramach umowy pomiędzy usa a komisją europejską ta ostatnia stwierdziła odpowiedni poziom ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat privacy shield. Jeśli użytkownik nie chce, aby google analitycs zbierało jakichkolwiek informacje o nim, może zainstalować wtyczkę do przeglądarki znajdującą się pod następującym adresem: Https://tools.Google.Com/dlpage/gaoptout. Więcej informacji możesz uzyskać także pod tym adresem: Https://support.Google.Com/analytics/answer/6004245.

Reklamacje

Użytkownik może złożyć reklamację w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług objętych Umową, a także świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pomocą:

– wiadomości email wysłanej na adres: kontakt@strefastrzelca.pl,
– listem przesłanym pocztą tradycyjną na adres: Digipax Sp. z o.o., ul. Hoża 86 lok. 410, 00-682 WARSZAWA.

Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona w najkrótszym możliwym terminie, nie przekraczającym 30 dni od otrzymania przez Usługodawcę zgłoszenia.

Informację o rozpatrzeniu reklamacji Użytkownik otrzyma drogą e-mailową lub innym kanałem komunikacji, dowolnie wybranym przez Użytkownika w trakcie zgłaszania reklamacji.

Usługodawca informuje, że zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) w przypadku powstania ewentualnych sporów między Usługodawcą a Użytkownikiem Użytkownik może wykorzystać platformę ODR (ec.europa.eu/consumers/odr) do ich rozstrzygania.